piątek, 30 listopada 2012

Coraz bliżej święta: choinka

Co prawda właśnie powstaje misiowa baletnica dla małej Tosi, ale w tzw. między czasie uszyłam kolejną ozdobę świąteczną. Tym razem to wielofunkcyjna choinka świąteczna :)



Choinka uszyta z bawełny, ozdobiona kolorowymi guzikami i koralikami. A gwiazdka uszyta z czerwonej tasiemki i ozdobiona czerwonym guzikiem.
Kiedy ozdoba świąteczna powstała, aby przyjrzeć się jej dokładnie powiesiłam ją na maszynie. Okazało się wtedy, że choinka doskonale sprawdza się również jako poduszka do igieł! 



Jednym słowem ozdoby świąteczne też mogą być wielofunkcyjne! A moja maszyna już się polubiła z choinką i świetnie jej służy ;)




Ps. A już jutro kolejna część odwzorowań :)



5 komentarzy:

  1. Hej :) Bardzo mi się Twoja podusia podoba - mogę ją dodać do mojej z abawy blogowej "Poduszkarnia"?
    http://truscaveczka.blogspot.com/2012/11/poduszkarnia_13.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Jasne, że się zgadzam :) I dziękuję za propozycję :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie,
      Ewa

      Usuń
  2. Urocza choinka♥Może i ja na taką się skuszę:)
    Gdybyś mogła wyłączyć weryfikację obrazkową byłoby łatwiej dodawać komentarze.Pozdrawiam serdecznie,Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplement i cenną wskazówkę. Weryfikacja obrazkowa już wyłączona :)
      A swoją drogą zapraszam do obejrzenia nowych choinek, które już zamieściłam na blogu :)

      Usuń
  3. ale słodkie te maskotki

    OdpowiedzUsuń