sobota, 1 grudnia 2012

Odwzorowania: breloczkowy dinozaur

Minął mój pierwszy miesiąc blogowania!!! Dziękuję za wszystkie dotychczasowe odwiedziny, bardzo się cieszę, że jesteście ze mną i  jest Was coraz więcej! Mam nadzieję, że moje szycie nadal będzie się Wam podobać i z chęcią będziecie do mnie zaglądać :)

Ale wracając do rzeczy - dziś trzecia odsłona moich odwzorowań :) Tym razem pod igłę wzięłam rysunek mojej ulubionej siostry ;) 



Jak widać jest to dinozaur, prawdopodobnie "po przejściach" z racji krótkiego i krzywo zakończonego ogona ;) 
Myślałam nad formą wykonania prehistorycznego gada. Dinozaur miał mieć praktyczne zastosowanie, a że siostra ma się do kogo przytulać na co dzień - wymyśliłam iż będzie on miał formę breloczka do kluczy.
Efekt ostateczny wyglądał tak:






Odwzorowań w formie breloczków powstało jeszcze kilka, ale i na nie przyjdzie pora na blogu :) Bądźcie cierpliwi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz