poniedziałek, 17 grudnia 2012

Coraz bliżej święta: choinkowy las :)

Im bliżej świąt, tym mniej czasu na szycie... Niemniej jednak udało mi się uszyć (jak to mawia moja lepsza połowa) choinkowy zagajnik ;)

Tak jak ostatnio choinki mogą służyć za świąteczną ozdobę, ale też można wykorzystać je praktycznie np jako podusie do igieł, a nawet w razie nagłej potrzeby można wykorzystać też guziki :)

Choinki uszyte z bawełny, ozdobione guzikami, koralikami i ozdobnymi tasiemkami. Do wypchania jak zwykle posłużyła mi poduszka IKEA :)




Pierwsza choinka (od lewej) ma 20 cm, środkowa 16 cm, a ostatnia (jak kto woli pierwsza z prawej) ma 14 cm. Wszystkie trzy już niebawem (mam nadzieję) trafią na aukcje charytatywną dla Amelki.

3 komentarze:

  1. Super pomysł a poza tym wszystko uwielbiam wszystko co ma ponaszywane guziki...już taka guziczara jestem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne:) Fajny pomysł na miły świąteczny upominek.

    OdpowiedzUsuń