sobota, 29 grudnia 2012

Worek z dinozaurem


I nadeszła pora na drugą odsłonę świątecznych worków :) 
Tym razem Mikołaj przyniósł prezent dla mojego najstarszego siostrzeńca Atili w worku z dinozaurem :)

Tak jak poprzednio docelowo worek jest wielofunkcyjny (powiecie pewnie, że nadużywam tego zwrotu, ale nic na to nie poradzę że lubię rzeczy praktyczne do wielu zastosowań ;)), czyli może służyć jako worek na buty do przedszkola, do przechowywania zabawek, a nawet jako worek do prania (tj aby drobne rzeczy nie pogubiły się w pralce jak np skarpetki).



Aby nie pozostawić wątpliwości kto jest właścicielem worek posiada naszyte imię, a także ozdobnego zielonego dinozaura.


Worek wykonany z grubej i mocnej, żółtej bawełny, dinozaur oraz imię z filcu. Całość wiązana u góry czarnym sznurkiem.




Dinozaur (jak na zdjęciach widać) jest usposobiony przyjaźnie, ale nie gwarantuję, że nie ugryzie gdyby ktoś postanowił tej sympatii nadużyć ;) Jeśli więc spotkacie kiedyś małego chłopca z takim workiem na plecach - proszę zachowajcie bezpieczną odległość ;)

7 komentarzy:

  1. Kolejny świetny worek uszyty z fantazją;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te Twoje aplikacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za udział w moim candy :) Worek świetny i bardzo oryginalny . Przy okazji wszystkiego najlepszego, wszelkiej pomyślności oraz spełnienia najskrytszych marzeń w nadchodzącym Nowym 2013 Roku. Pozdrawiam i zapraszam :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w moim candy:)
    Pięknie tworzysz, bardzo podobają mi się twoje worki.
    No a jakie masz nazwisko:)(zakłądam że zbierzność?)
    Teraz będę się chwalić że znam Ewę Wachowicz;)
    zresztą tą z tv też uwielbiam:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, z "tą" Ewą Wachowicz łączy mnie jedynie to, że ja też gotuję i jeszcze do niedawna pracowałam w państwowym urzędzie ;)
      A co do mojego szycia - wciąż się uczę i oswajam maszynę :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się Ciebie dogonić, bo Twoje Twory są prześliczne!!!
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę mnóstwa nowych inspiracji w Nowym Roku!

      Usuń
  5. Piękny ten woreczek. Dinozaur jest słodki. Też uważam, że najlepsze są przedmioty o wielu zastosowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetne! dino genialny :)

    OdpowiedzUsuń