czwartek, 22 listopada 2012

Odwzorowania: robot z Hero Factory

Najpierw wizyta rodziny, później urodziny synka i zrobiła się mała przerwa w wpisach.
Nadrabiam jednak zaległości i przedstawiam Wam kolejną odsłonę odwzorowań :)

Tym razem maskotkowym tematem przewodnim był rysunek małego Macieja z Koszalina. 



Według autora przedstawia on zabawkę z Hero Factory. Wydawać by się mogło, że wszystko jasne, ale...
Z ręką na sercu przyznam się, że zanim zaczęłam szyć zapytałam googla cóż to takiego Hero Factory.  Mój synek jest jeszcze za mały, więc nie mógł mi podpowiedzieć, a mój siostrzeniec zafascynowany jest Zygzakiem McQueen'em...

Okazało się, że Hero Factory to seria klocków Lego, ale też amerykański mini serial, którego bohaterami są właśnie (roboty?) z klocków. Dzięki tym poszukiwaniom od razu stało się jasne dlaczego każda z dłoni owej postaci jest inna. I wreszcie mogłam szyć :)

Robot wyszedł z kartki i oto efekt końcowy :)



Można dyskutować nad estetyką tej zabawki, ale nie o to tu chodzi. Najważniejsze jest to, aby maskotka oddawała to co narysowało dziecko. To w końcu jego wyobrażenie ulubionej postaci :)



Ps. A już niebawem kolejna odsłona ewulakowych ozdób choinkowych :)


1 komentarz:

  1. A robot jest niesamowity :))) I już znajduje się na stronie aukcji
    http://allegro.pl/aukcja-charytatywna-dla-amelki-robot-z-rysunku-i2868512063.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń