czwartek, 15 listopada 2012

Odwzorowania: wielofunkcyjny robot

Jakiś czas temu, rodzinnie zrobiliśmy sobie konkurs rysunków. Mój mały siostrzeniec wymyślił wtedy wielofunkcyjnego robota. Wyglądał on tak:


Pomyślałam wtedy, że fajnie byłoby odwzorować coś, co ktoś narysował. Szczególnie dzieci, ponieważ ich wyobraźnia jest nieskończona. Ponadto któż by nie chciał, aby jego narysowana postać "wyszła z kartki" (jak w "Zaczarowanym ołówku")?

Zabrałam się więc do realizacji planu. 
Ponieważ na rysunku był robot, co więcej wielofunkcyjny pomyślałam, że jego ręce i nogi z pewnością kryją w sobie jakieś dodatkowe funkcje, których nie dało się ująć na rysunku.
I tak powstał robot przytulak :)

Robot przed włączeniem....:



 ...i robot po uruchomieniu ;)



I tak zaczęła się moja przygoda z odwzorowywaniem rysunków :)

Robot powstał w sierpniu, uszyty został z milutkiego polaru, ręce i nogi wykonane ze sznurka wykończone filcowymi dodatkami. Aby robot był wielofunkcyjny w sznurku znajduje się cieniutki drucik, dzięki czemu nogami i rękoma można manipulować.

Po robocie powstało jeszcze kilka innych postaci, ale o tym w następnych postach.... ;)

2 komentarze:

  1. jest piękny... muszę przyznać, iż genialnie wychodzi Ci nadawanie pozytywnej "buzi" Twoim Tworkom :) a to wcale nie jest łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie jest najłatwiej "wejść w skórę" takiego brzdąca i wymyślić jak miałby wyglądać z każdej strony taki "twór". Ale wciąż się uczę :)

      Usuń