piątek, 4 marca 2016

150 fan Ewulaków

8 stycznia 2016 mój ukochany małż(onek) założył mi "fanpejdż" na Facebooku (TUTAJ). I jak to z takimi stronami bywa: polubili znajomi i strona....zamarła. 
Zamieściłam więc komunikat: 150 osoba, która polubi moją stronkę fejsbukową dostanie prezencik :) 
Jak się okazało nie musiałam długo czekać. Magiczna liczba 150 została przekroczona 19 lutego.

Szczęśliwcem została Ola, mama dwójki maluchów. 
A ponieważ sama jestem mamą wiem jak bywa kiedy prezent dostaje tylko jedno dziecko. Tak więc nagrodą niespodzianką został nie jeden, a dwa króliki :)

Oto one:

Dwa bawełniane króliki dla chłopaka i dziewczynki ;)



Na życzenie Oli jeden królik niebieski a drugi różowy. Uszyte jak zawsze z bawełny, z dodatkiem "baranka" a wypchane kulką silikonową  :)


I przyznaję się bez bicia. Pokochałam kulkę silikonową :) Jest super miękka, sprężysta, nie skleja się i nie odkształca po praniu. Mega! Polecam z całego serca!



A króliki? Mam nadzieję, że się młodzieży spodobają :) Będę czekała na relacje ;)


6 komentarzy:

  1. Fajniutkie mordaski, z tyłu kojarzy mi się jakby miały za małe portaski co kompletnie mnie rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy model królika, ładnie się prezentują! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię korzystać z gotowców i większość to moje autorskie wykroje. Tak jak ten królik :)
      Pozdrawiam również i zapraszam do zaglądania (również tutaj: https://www.facebook.com/EwulakiEwyWachowicz/ :)

      Usuń
  3. Bardzo mnie ciekawi Pani współpraca z kulką silikonową. Gdzie najlepiej ją kupić żeby była tania i dobrej jakości? Jest lepsza niż poduszki z IKEA ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz dobij do 500 osoby ;) a co się będziesz rozdrabniac ;)

    OdpowiedzUsuń