czwartek, 15 października 2015

Żabkowy pożeracz koszmarów

Zanim zachorowała babcia, moja mama opiekowała się małą, sympatyczną dziewczynką o imieniu Zuzia. Mama bardzo chciała jej coś podarować na "przełamanie lodów", ale miała mały dylemat. Zadzwoniła do mnie z prośbą o radę, a ja zaproponowałam, że coś uszyję. 

Żeby niespodzianka była trafiona zapytałam czym Zuzia lubi bawić się najbardziej i co lubi. Okazało się, że to mały odkrywca. Ciekawią ją zamknięte na zamek kieszonki, lub torebki i aktualnie lubi żaby :)

Połączyłam wszystko razem i wyszła żaba z kieszonką :)


Żaba ma otwieraną paszczę, która jest zarazem kieszonką w którą można włożyć różne drobiazgi. Zabawki, cukierki, mleczne zęby dla wróżki (za jakieś 6 lat ), drobniaki (za 10 lat ), marzenia, czy koszmary które się przyśniły. 


Ale przede wszystkim żaba lubi przytulanie! Zawsze :)

Uszyłam ją z bawełny, oczy wykończone muliną (zamiast koralika, który przypadkiem można zjeść), wypchana hypoalergicznym wkładem. Jest więc bezpieczna dla maleństwa.

Zuzi prezent się spodobał, podobno od razu przetestowała zamek ;) Dla mnie jest to pełen sukces. Zadowolenie dziecka to wciąż mój główny motywator!

Jak myślicie. Czy to dobry prezent dla 1,5 rocznego malucha?

6 komentarzy:

  1. Pomysł super :) Żabka urocza. A najważniejsze, że maleństwo polubiło nową towarzyszkę dziecięcych przygód :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) dzieci lubią pluszaki a tym bardziej takie którymi są zafascynowane w danym okresie. poza tym taka uszyta maskotka to pamiątka na całe życie, której nie spakuje się do worka z wszystkimi zabawkami (gdy dziecko wyrośnie) i odda innemu dziecku żeby sie bawiło. Taką maskotkę postawi się na półce i przez całe życie będzie się podziwiać.:) a jak pojawią się własne dzieci albo wnuki to dopiero pamiątka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Podoba mi się żaba! Zapraszam również na mojego bloga: www.macierzynstwo-raz.blogspot.com. Dopiero co zaczęłam przygodę, ale pierwszy tutorial szyciowy już jest! Ponadto opisuje również inne sprawy związane z macierzyństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ten pomysł z suwakiem spodobał, a właśnie szukam różnych inspiracji bo chcę uszyć jakieś maskotki dla dzieci chorych. Czy mogę zapożyczyć ten pomysł z suwakiem do poduszki żaby? Będzie troszkę inna tylko te usteczka z suwakiem bym zapożyczyła, mogę ?
    Pozdrawiam - Urszula Góralczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Myślę, że nawet będzie to łatwiejsza do uszycia wersja :) Pozdrawiam serdecznie,
      Ewa

      Usuń