piątek, 29 marca 2013

Małe szczęście

Witam wszystkich po długiej przerwie :)

Moje blogowanie od jakiegoś czasu się zawiesiło, ponieważ mój wielki brzuch i wciąż rosnący pod sercem synek nie pozwalali mi ani wygodnie posiedzieć przy komputerze, ani tym bardziej choć na trochę uruchomić maszynę...

Teraz w zasadzie niewiele się zmieni... :) Synek jest już na świecie i niewyspanie połączone z całkiem sporym szwem po cesarce nieustannie kierują moje kroki w kierunku sypialni ;) Czas więc obwieścić chwilowe blogowe macierzyńskie (dzięki Mako za pamięć!!!).

Pozdrawiam Was wszystkich, wrócę jak tylko ogarnę nowy status liczbowy rodziny ;)

A na koniec... Moje kolejne, najmłodsze małe szczęście :)


17 komentarzy:

  1. Śliczny maluszek. Gratulacje. Życzę spokojnego macierzyńskiego i obiecuję czekać tu na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa wielkie gratulacje, to u was się bocian zagnieździł;)))) zdrowych i radosnych ŚWIĄT WIELKANOCNYCH!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam na Candy :) Do zgarnięcia bon na 50 zł do PassionRoom http://totkalove.blogspot.com/2013/03/candy-z-passionroom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje!!! Dużo zdrówka dla Ciebie i tego przystojnego młodego człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to masz dopiero prezent od zająca!!! Bociany się spóźniają, to zające się zabrały a ten biznes;)))) Szczerze Wam gratuluję, dzidziuś piękny!!! Dbaj o siebie! Przyjmijcie od nas najlepsze życzenia!!! Wesołego Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu gratuluję z całego serca :)) i życzę Wesołych radosnych Świąt już w powiększonym gronie rodzinnym :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz gratulacje! Buziaki dla Malucha! Macierzyńskie na blogu a i owszem obowiazuje :),ale jak sie skończy to prosimy o jakieś zabaweczki dla najmłodszego w rodzinie :)
    Trzymaj się Mamuśka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŁOOOO JENY... a czy Ty przypadkiem nie miałaś urodzić później ode mnie:) Serdeczne gratulacje i ślemy z Antosiem uściski:) Synek jest prześliczny. Cesarskie ciecie????? Widzę że nie tylko Ja nie uciekłam spod noża... Pozdrawiam i zdróweczka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dzieciątko:) z całego serca gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. net staјe ѕię miejscem w jаkim сoraz to intenѕywniej rozwija się nowοсzesna гeklama.

    Jest оwο mіędzy innymі podyktowаne cогaz to większym zаinteгesowaniem ze strony różnej
    wielkоści fiгm κorzystaniem spośród ρotencјał jakіe dаϳе mаrketing internetoωa.
    W siеci wοjna reklаmowa, јeżeli jeѕt
    akuratnіе ѕtworzona przypadkіеm ѕtanowić
    barԁzo tanіa, natοmіaѕt równοlegle ѕkuteczna.
    Τakiе możliwośсi ωynikają pгzede ωszystkim z dosуć łatwegο
    stгаtegia ѕκutkóω, które daje woϳna reklаmoωa,
    jаκa jеѕt oferowana w sieci. Dodatkоwо taka rodzaј reklamy wyѕtępuje pоd spodеm różnymi
    postаciami, сo i przekłada się nа
    јej sκuteczność. Niе możemу róωniеż
    nie ρаmіętać o tym, żе rаz za razеm więκsza
    wіelkość firm dzіała w sieci. Z jednej okοlica mamу firmy, κtórе ρroωaԁzą
    swoją aktуwność tylkο w fоrmie intегnetοwe.
    Są także firmy staсjonarne jakie ԁziała w sieci traktują w chaгakteгzе ԁodatkową fοrmę Kampania reklamowa prоwadzenia ԁzіałalności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej:) Jak tam synek rośnie?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję cudownego Maleństwa! Przy okazji informuję, że wyróżniłam Twojego bloga:) Zapraszam do odpowiedzi na moje pytania i pozdrawiam! http://lesmirabelle.blogspot.com/2013/06/wyroznienie-i-wiosenny-hendmejd.html#more

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, gdzie jestes?
    Tęsknimy za Twoimi cudownymi przytulakami!!!
    Dubluję nominację Magdy i również przyznaję Ci wyróżnienie Liebster Award :) Zapraszam na http://tulipanowiec.blogspot.com/2013/06/wyroznienie-libster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATULACJE!!!! Czekamy na nowe notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wpadłam przyoadkiem skuszona nazwą bloga, szukałam Ewulki znalazłam sliczne maskotki i śliczny maluszek... ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń