poniedziałek, 11 lutego 2013

Wzgórze Twórczych Serc - moje serduszka :)

Tak jak obiecałam wcześniej - nadszedł czas na prezentację moich serduszek uszytych dla Wzgórza Twórczych Serc na aukcje dobroczynne (http://tworczeserca.blogspot.com/).

Serduszek wyszło dziesięć (5 różnych rodzajów po 2 sztuki), wszystkie uszyte z bawełny i wypchane poduszkami z Ikei :)






Największe serduszka (białe i czerwone z tasiemką) miały po 18 cm, mniejsze ok 15 cm (wysokości).



Jeśli chcecie zobaczyć jak wielkie i piękne serce wyszło z wszystkich wysłanych przez rękodzielników prac, proszę zajrzyjcie tutaj: http://tworczeserca.blogspot.com/2013/02/dar-serca.html. A swoją drogą zapraszam do aktywnego uczestnictwa we wszystkich kolejnych akcjach Wzgórza :)


7 komentarzy:

  1. Serducha Wspaniałe, a efekt pracy wszystkich artystów Nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:)

    A ja z małym zaproszeniem do mnie na rocznicowe Candy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawitałam, rozejrzałam się troszkę i bardzo podobają mi się przytulanki. Jestem ciekawa jakie jeszcze powstaną więc zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Cieszę się, że jesteś i zapraszam :) Niebawem mogę zniknąć na jakiś czas (na "zaraz" mam termin porodu), ale obiecuję, że jak tylko coś nowego powstanie zaraz tu wrzucę :)
      Ps. Ja również zagościłam na Twoim blogu. Pięknie szydełkujesz!

      Usuń
  4. świetne serca :)

    pozdr i zapraszam do nas www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczną masz córkę! Będę do Was z pewnością zaglądać!

      Usuń