środa, 16 stycznia 2013

Misio :)

Oj dzieje się ostatnio :)

Najpierw wyróżnienie, później zaproszenie do Wzgórza Twórczych Serc i szycie serduszek,
a w między czasie na ukończenie czekał Miś i kilka królików... 
Na szczęście udało mi się wysupłać trochę czasu i wreszcie mogłam wypchać, zszyć i doszyć oczka temu Misiu :)




Miś postał z książkowej inspiracji pt "Przytulanki szmacianki" (wydana przez Świat Książki), którą otrzymałam na Święta od teściów (wiedzą co synowa lubi najbardziej :)). 


Oczywiście nie omieszkałam trochę zmienić w wykroju :) I tak Miś jest trochę większy (29 cm), oraz ma dłuższe rączki i nóżki. Dlaczego? Wiele dzieci idąc spać uwielbiają trzymać kogoś za rękę (nasz synek tak ma), a że trudno czasem cierpliwie trwać przy łóżeczku warto mieć jakiegoś małego zastępcę, którego łapka idealnie zmieści się do małej rączki.



Miś w całości wykonany jest z miękkiej bawełny, mordka oraz nosek z filcu, natomiast uśmiech i oczka wyszyte muliną. Wypchany został jak zawsze wkładem z poduszki IKEA :)


Dokąd powędruje Miś? Albo do małego Michałka albo Bartusia. Jeszcze nie wiem :) Najpierw muszę się zabrać za wykańczanie króliczków* ;) 


*spokojnie, nikomu nie stanie się krzywda ;)

11 komentarzy:

  1. Ostrożnie z tymi królikami proszę ;)
    Misio śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny przytulak, już wyobrażam sobie jego ręce wciągnięte do samej ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zastanawiałam sie czy nie kupić tej książki, warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! Przytulaki są śliczne, można wykorzystać sporo końcówek i ścinek do ich szycia i co najważniejsze: Świat Książki wychodzi z Polski w związku z tym szykują się spore wyprzedaże i przeceny. Trzeba trzymać rękę na pulsie a uda się kupić fajne książki dużo taniej ;)

      Usuń
  4. Misiaki przytulaki słodkie, książka widać wartościowa;) dobrze mieć takich teściów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miś jest misiasty i cudowniasty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po odznaczenie mojego pomysłu (to nie jest wyróżnieniowy łańcuszek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo skurczu w łydce - już pędzę po odbiór ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na mój blog:) zdjęcia zrobione... a misiek piękny. proponuję każdemu nowemu misiowi nadawać imiona:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chętnie odwiedzam Twojego bloga :) A pomysł na imiona jest trafny :) Ponieważ 7 króliczków czeka na publikację, zanim je umieszczę na stronie nadam im jakieś imiona :)

      Usuń
  9. Genialny misiek! Już wiem, że ta książka zagości na mojej półce! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń